Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma Netto
0,00 zł
Suma Brutto
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Masz pytania? Zadzwoń 722 221 797 lub napisz sklep@justcom.pl
- Ulubione
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma Netto 0,00 złSuma Brutto 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-






Brak towaru
Rozszerzenie gwarancji Latitude 9410 2-in-1, 9330, 9330 2-in-1,9440 3Y ProSupport>5Y ProSupport
Symbol:
890-BLSG/L9SM9C_3PS5PS
Dostępność:
Brak towaru
0
szt.
Wpisz swój adres e-mail
750.89
750.89
Zamówienie telefoniczne: 722 221 797 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
0
- Kurier (Pobranie) 0
- Odbiór osobisty 0
- Paczkomaty InPost 12
- Poczta Polska 15
- Poczta Polska (Pobranie) 20
- Kurier 35
Więcej o produkcie
Rodzaj:
On-Site (Naprawa na miejscu)
Czas trwania:
5 lat
Kod kreskowy:
EAN:
Wsparcie techniczne ProSupport dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services
Skrócona charakterystyka usługi:
- Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
- Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
- Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
- Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
- Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Konsultantów i Inżynierów Technicznych DellEMC
- Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
- Aktywne monitorowanie sprzętu, automatyczne wykrywanie usterek, zdalne raportowanie oraz tworzenie zgłoszeń serwisowych za pomocą oprogramowania Support Assist
- Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)
Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:
- Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
- Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
- Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
Informacje o produkcie | |
Czas trwania | 5 lat |
Rodzaj | On-Site (Naprawa na miejscu) |
Gwarancja bazowa | 3 lata NBD |
Czas reakcji | Next-Business-Day |
Godziny zgłoszeń (dni x godziny) | 7 x 24 |
Pasuje do |
Latitude 9410 2-in-1, 9330, 9330 2-in-1,9440 |
Rodzaj:
On-Site (Naprawa na miejscu)
Czas trwania:
5 lat
-
Polecane
-
Podobne produkty
183.92
229.90
183.92
183.92
229.90
336.72
420.90
336.72
336.72
420.90