Masz pytania? Zadzwoń 722 221 797 lub napisz sklep@justcom.pl
Brak towaru

Rozszerzenie gwarancji Latitude 9410 2-in-1, 9330, 9330 2-in-1,9440 3Y ProSupport>5Y ProSupport

Symbol: 890-BLSG/L9SM9C_3PS5PS
Dostępność: Brak towaru
750.89
750.89
szt.
Zamówienie telefoniczne: 722 221 797 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
0
  • Kurier (Pobranie) 0
  • Odbiór osobisty 0
  • Paczkomaty InPost 12
  • Poczta Polska 15
  • Poczta Polska (Pobranie) 20
  • Kurier 35
Więcej o produkcie
Rodzaj:
On-Site (Naprawa na miejscu)
Czas trwania:
5 lat

Wsparcie techniczne ProSupport dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services

Skrócona charakterystyka usługi:

  • Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
  • Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
  • Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
  • Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
  • Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Konsultantów i Inżynierów Technicznych DellEMC
  • Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
  • Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
  • Aktywne monitorowanie sprzętu, automatyczne wykrywanie usterek, zdalne raportowanie oraz tworzenie zgłoszeń serwisowych za pomocą oprogramowania Support Assist
  • Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)

Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:

  • Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
  • Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
  • Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
Informacje o produkcie
Czas trwania 5 lat
Rodzaj On-Site (Naprawa na miejscu)
Gwarancja bazowa 3 lata NBD
Czas reakcji Next-Business-Day
Godziny zgłoszeń (dni x godziny) 7 x 24
Pasuje do

Latitude 9410 2-in-1, 9330, 9330 2-in-1,9440

Parametry:
Rodzaj:
On-Site (Naprawa na miejscu)
Czas trwania:
5 lat
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

strona w przebudowie