Podsumowanie zamówienia
-
Wszystkie kategorie
- Notebooki
- Komputery
- Monitory
- Serwery
- Oprogramowanie
- Sieci bezprzewodowe
- Sieci przewodowe
- Pamięci
- Akcesoria komputerowe
- Procesory
- Karty graficzne
- Inteligentny dom
- Dyski twarde
- Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
- Akcesoria GSM
- Apple
- E-czytniki
- Gry i konsole
- Gaming
- Głośniki i słuchawki
- Kable
- Klawiatury i myszki
- Napędy optyczne
- Obudowy / zasilacze
- Projektory / tablice
- Płyty główne
- Sieci / infrastruktura
- Skanery
- Storage / Archiwizacja
- Systemy do wideokonferencji
- Tablety
- Telefony i smartfony
- Torby / Walizki / Plecaki
- Zasilacze awaryjne
-
Kategorie
- Notebooki
- Komputery
- Monitory
- Serwery
- Oprogramowanie
- Sieci bezprzewodowe
- Sieci przewodowe
- Pamięci
- Akcesoria komputerowe
- Procesory
- Karty graficzne
- Inteligentny dom
- Dyski twarde
- Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
- Akcesoria GSM
- Apple
- E-czytniki
- Gry i konsole
- Gaming
- Głośniki i słuchawki
- Kable
- Klawiatury i myszki
- Napędy optyczne
- Obudowy / zasilacze
- Projektory / tablice
- Płyty główne
- Sieci / infrastruktura
- Skanery
- Storage / Archiwizacja
- Systemy do wideokonferencji
- Tablety
- Telefony i smartfony
- Torby / Walizki / Plecaki
- Zasilacze awaryjne
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Blog
- Kontakt




Rozszerzenie gwarancji 5Y TC Basic DMR DL360 Gen10 HS7W4E
- Kurier (Pobranie) 0
- Odbiór osobisty 0
- Kurier 0
- Paczkomaty InPost 12
- Poczta Polska 15
- Poczta Polska (Pobranie) 20
5-letnia usługa HPE Tech Care Basic wDMR DL360 Gen10
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) to wsparcie operacyjne dla sprzętu i oprogramowania HPE (produkty HPE). HPE Tech Care pomaga zespołom IT skupić się na rozwijaniu działalności biznesowej poprzez proaktywne poszukiwanie lepszych sposobów działania, zamiast skupiania się wyłącznie na reaktywnych problemach.
HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, umożliwiając bezpośredni dostęp do specjalistów ds. konkretnych produktów i zapewniając ogólne wskazówki techniczne, aby pomóc klientom nie tylko zmniejszyć ryzyko, ale także stale szukać sposobów na wydajniejsze działanie. Klienci HPE Tech Care mogą uzyskać pomoc za pośrednictwem wielu kanałów, w tym telefonu, forów moderowanych przez HPE z określonym czasem reakcji, automatycznego rejestrowania incydentów oraz czatu w czasie rzeczywistym. Usługa zapewnia dostęp do specjalistycznych zasobów technicznych dysponujących specjalistyczną wiedzą na temat sprzętu i/lub oprogramowania w kontekście konkretnego obciążenia i pozwala Klientowi uniknąć marnowania czasu na odpowiadanie czasami na niepotrzebne pytania dotyczące segregacji lub uprawnień.
HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie, oferując ogólne wskazówki techniczne dotyczące obsługi, zarządzania i bezpieczeństwa obsługiwanego produktu.
HPE Support Center zapewnia udoskonalone i spersonalizowane środowisko cyfrowe, które pomaga Klientom zarządzać ich zasobami poprzez rozpoznawanie różnych produktów zainstalowanych w środowisku Klienta oraz ich wzajemnej interakcji. Nowe narzędzia samoobsługowe umożliwiają Klientom wykonywanie określonych czynności bez konieczności otwierania incydentu wsparcia, a także udostępniają portal z wyselekcjonowanymi zasobami wiedzy. HPE Tech Care zapewnia dostęp do zasobów HPE, które pomogą osiągnąć doskonałość operacyjną i optymalizację wydajności od brzegu do chmury.
Informacje o produkcie | |
Czas trwania | 5 lat |
Rodzaj | On-Site (Naprawa na miejscu) |
Czas reakcji | Next-Business-Day |
Godziny zgłoszeń (dni x godziny) | 5 x 9 |
Wersja | Cyfrowa / do pobrania |
-
Polecane
-
Podobne produkty