-
Wszystkie kategorie
- Notebooki
- Komputery
- Monitory
- Serwery
- Oprogramowanie
- Sieci bezprzewodowe
- Sieci przewodowe
- Pamięci
- Akcesoria komputerowe
- Procesory
- Karty graficzne
- Inteligentny dom
- Dyski twarde
- Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
- Akcesoria GSM
- Apple
- E-czytniki
- Gry i konsole
- Gaming
- Głośniki i słuchawki
- Kable
- Klawiatury i myszki
- Napędy optyczne
- Obudowy / zasilacze
- Projektory / tablice
- Płyty główne
- Sieci / infrastruktura
- Skanery
- Storage / Archiwizacja
- Systemy do wideokonferencji
- Tablety
- Telefony i smartfony
- Torby / Walizki / Plecaki
- Zasilacze awaryjne
-
Kategorie
- Notebooki
- Komputery
- Monitory
- Serwery
- Oprogramowanie
- Sieci bezprzewodowe
- Sieci przewodowe
- Pamięci
- Akcesoria komputerowe
- Procesory
- Karty graficzne
- Inteligentny dom
- Dyski twarde
- Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
- Akcesoria GSM
- Apple
- E-czytniki
- Gry i konsole
- Gaming
- Głośniki i słuchawki
- Kable
- Klawiatury i myszki
- Napędy optyczne
- Obudowy / zasilacze
- Projektory / tablice
- Płyty główne
- Sieci / infrastruktura
- Skanery
- Storage / Archiwizacja
- Systemy do wideokonferencji
- Tablety
- Telefony i smartfony
- Torby / Walizki / Plecaki
- Zasilacze awaryjne
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Blog
- Kontakt
- Ulubione
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma Netto 0,00 złSuma Brutto 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-


Rozszerzenie gwarancji 3Y Tech Care Critical wDMR Proliant DL380 Gen10+ HY4Z9E
- Kurier (Pobranie) 0
- Odbiór osobisty 0
- Kurier 0
- Paczkomaty InPost 12
- Poczta Polska 15
- Poczta Polska (Pobranie) 20
HPE 3 Year Tech Care Critical wDMR Proliant DL380 Gen10+ Service HY4Z9E
Telefoniczny dostęp do ekspertów
Klienci mogą kontaktować się z pomocą techniczną HPE telefonicznie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby rejestrować zdarzenia pomocy technicznej. Czas reakcji będzie zależał od poziomu usługi produktu objętego usługą.
15-minutowa rozszerzona reakcja w trybie 24x7 (krytyczne i podstawowe poziomy usług) W przypadku incydentów o znaczeniu krytycznym o poziomie 1 HPE stara się połączyć klienta ze specjalistą ds. Produktu lub oddzwonić do klienta w ciągu 15 minut.
W przypadku wszystkich innych incydentów HPE może połączyć klienta ze specjalistą ds. Produktu lub oddzwonić do klienta w ciągu jednej godziny
Standardowa reakcja w ciągu 2 godzin (podstawowy poziom usług)
W przypadku zgłoszeń dotyczących produktów objętych podstawową umową serwisową HPE zapewnia 2-godzinną odpowiedź telefoniczną od specjalisty ds. Produktu w okresie obowiązywania usługi.
Ekspercki czat online i odpowiedź na forum ekspertów
Ekspercki czat online: Klienci mogą zainicjować czat online ze specjalistycznym zasobem technicznym w celu zadawania pytań, uzyskania pomocy lub ogólnych wskazówek technicznych. Dostępny jest czat online z ekspertami, dzięki któremu klienci mogą szybko uzyskać odpowiedzi na pytania techniczne dotyczące ich produktów HPE.
Złożone pytania, które wymagają szczegółowych odpowiedzi, mogą zostać podniesione, aby w razie potrzeby wspierać incydenty. Ekspercki czat online jest ograniczony tylko do języka angielskiego i jest dostępny w okresie obowiązywania usługi.
Odpowiedź na forum ekspertów: klienci mogą zadawać pytania, zgłaszać problemy lub omawiać użycie produktów na forach społeczności HPE. Specjaliści ds. Produktów HPE odpowiadają w ciągu dwóch dni roboczych na wszelkie nierozwiązane pytania zadane na oficjalnym forum społeczności HPE dotyczącym produktów objętych usługami pomocy technicznej HPE.
Tam, gdzie posty poruszają tematy, którymi należy się zająć w ramach standardowych procesów wsparcia, HPE prosi o utworzenie formalnego incydentu pomocy technicznej i przestrzeganie standardowych procesów zarządzania incydentami HPE.
Odpowiedź specjalistycznego zasobu technicznego jest ograniczona tylko do języka angielskiego i wymaga zarejestrowania użytkownika w Centrum pomocy technicznej HPE i powiązania umów serwisowych.
Ogólne wskazówki techniczne
HPE dokłada wszelkich starań, aby udzielać ogólnych wskazówek technicznych dotyczących pytań i zapytań klientów dotyczących obszarów tematycznych przedstawionych poniżej, dotyczących obsługi i zarządzania produktami klienta objętymi usługą HPE Tech Care.
Ogólne wskazówki techniczne są dostępne za pośrednictwem telefonu, Internetu i kanałów komunikacji na czacie i podlegają zakresowi świadczenia usług w umowie serwisowej i będą traktowane jako incydent niekrytyczny.
Ogólne wskazówki techniczne są dostępne za pośrednictwem telefonu, Internetu i kanałów komunikacji na czacie i podlegają zakresowi świadczenia usług w umowie serwisowej i będą traktowane jako incydent o poziomie ważności 3.
W odniesieniu do tematów szczegółowo opisanych / opisanych poniżej, HPE identyfikuje dokumenty merytoryczne, filmy i artykuły z bazy wiedzy, aby pomóc w poruszanych tematach.
Pomoc HPE InfoSight
W przypadku produktów HPE obsługiwanych przez HPE InfoSight (lista dostępna pod następującym łączem) HPE zapewnia wsparcie i porady dotyczące instalacji, konfiguracji i użytkowania HPE InfoSight.
Ponadto w przypadku tych połączonych produktów HPE rozszerza ogólne wytyczne techniczne o analizy HPE InfoSight oraz dostarczane alerty i zalecenia.
W przypadku skonfigurowanych produktów HPE na żądanie HPE pomaga klientom zrozumieć problemy, alerty i informacje dostarczane przez HPE InfoSight.
Tam, gdzie analizy zawierają zalecenia zawarte w informacjach o obciążeniu HPE InfoSight, HPE może zapewnić kwalifikację analizy, zalecenia i ogólne następne najlepsze działania zgodnie z ogólnymi wskazówkami technicznymi.
Więcej informacji na temat HPE InfoSight, zasięgu urządzeń i możliwości można znaleźć na stronie infosight.hpe.com
Informacje o produkcie | |
Czas trwania | 3 lata |
Rodzaj | On-Site (Naprawa na miejscu) |
Godziny zgłoszeń (dni x godziny) | 7 x 24 |
Pasuje do |
HPE Proliant DL380 Gen10+ |
Wersja | Cyfrowa / do pobrania |
-
Polecane
-
Podobne produkty