-
Kategorie
- Notebooki
- Komputery
- Monitory
- Serwery
- Oprogramowanie
- Sieci bezprzewodowe
- Sieci przewodowe
- Pamięci
- Akcesoria komputerowe
- Procesory
- Karty graficzne
- Inteligentny dom
- Dyski twarde
- Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne
- Akcesoria GSM
- Apple
- E-czytniki
- Gry i konsole
- Gaming
- Głośniki i słuchawki
- Kable
- Klawiatury i myszki
- Napędy optyczne
- Obudowy / zasilacze
- Projektory / tablice
- Płyty główne
- Sieci / infrastruktura
- Skanery
- Storage / Archiwizacja
- Systemy do wideokonferencji
- Tablety
- Telefony i smartfony
- Torby / Walizki / Plecaki
- Zasilacze awaryjne
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Blog
- Kontakt
- Ulubione
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma Netto 0,00 złSuma Brutto 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-


















Gra Neuroshima Hex 3.0: Desert Tribe
- Odbiór osobisty 0
- Paczkomaty InPost 12
- Poczta Polska 15
- Poczta Polska (Pobranie) 20
- Kurier (Pobranie) 20
- Kurier 35
Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki
Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa.
Opis fabularny armii
Że niby skoro to pustynia, to jest tu pusto, głucho, jedna wielka strefa śmierci? Dla normalsów - pewnie. Ale to, od czego giną przybysze, miejscowych zmienia w typów nie do zajechania. Uważaj na nich: ludzi pustyni, plemiona pustkowi, dzieci skażenia i żaru... Wszystkich tych, którzy ze sztuki przetrwania uczynili sport walki.
18-a armia
Osiemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!
Podłoże do boju!
Żetony Podłoża, w innych frakcjach raczej wisienka na torcie, tutaj zostają wykorzystane jako unikatowa zdolność armii i cały arsenał trików do dyspozycji gracza.
Pustynne sztuczki
Zasadzki wnoszą pakiet zdolności odpalanych podczas ukrywania jednostki: bola unieruchomi wroga, ukąszenie go zrani, a robal pozwoli wślizgnąć się pod inną jednostkę.
Mistrzowie uników
Wykorzystuj wyjątkową zdolność do unikania ciosów i zadbaj, by twoja jednostka zdołała zadziałać zgodnie z planem.
Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa: Neuroshima Hex 3.0.
Informacje o produkcie | |
Nr katalogowy |
NHDESTR |
Rodzaj | Strategiczne i ekonomiczne |
Min. liczba graczy | 2 |
Max. liczba graczy | 4 |
Czas gry | 30 min |
Wersja | Dodatek |
Wersja językowa | Polska |
Wymagania wiekowe | od 13 lat |
Płeć | Dziewczynki Chłopcy |
Produkt na baterie | Nie |
Baterie w zestawie | Nie |
Zasilanie | Nie dotyczy |
Akcesoria w zestawie |
|
Oznaczenia |
-
Polecane
-
Podobne produkty